AEG QX7-1-P5SW beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX7-1-P5SW beige op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

R****@R************ 24-02-2023

Te vermijden: een dure kruimeldief

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Deze stofzuiger is in feite een kruimeldief die in een steel is gemonteerd. Onderaan de steel is een afneembare borstel gemonteerd, die enkel geschikt is voor harde vloeren. Je kunt er moeilijk mee onder kasten (te hoog) en hij neemt (uiteraard) geen randen en plinten mee.
Hij is weinig gebruikt en zo-even begaf de borstel het. Ik heb die gedemonteerd en het blijkt dat de rol wordt aangedreven met een tandwieltje op een asje van naar schatting 2 mm, dat gebroken bleek. Onherstelbaar.
De uitneembare kruimeldief kan niet apart worden opgeladen. Dus: ofwel een nieuwe zuigmond (als die apart te krijgen is), ofwel afvoeren. (Ik heb het ding gekregen en heb helaas geen garantiebewijs).
Dit toestel heeft voor zijn prijs zeer beperkte gebruiksmogelijkheden. Voor dezelfde of zelfs een lagere prijs vind je een veel krachtiger allround batterijsteelstofzuiger met verschillende zuigmonden.

Minpunten

• Gebrek aan duurzaamheid
  • Zeer beperkte gebruiksmogelijkheden

Nele 07-07-2022

Handig maar tekort (in tijd) op volle sterkte.

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Handige stofzuiger die ik sinds een paar weken gebruik. Hij zuigt goed op de sterkste stand (maar amper 13' en dan moet hij opgeladen worden) - op de zwakkere stand (50') vind ik hem tegenvallen, het vuil wordt grotendeels verplaatst ipv opgezogen !! Dus ik moet in fases stofzuigen want het hele appartement in 1x stofzuigen lukt niet !! Is wel heel licht en handig om te gebruiken en de filter is eenvoudig schoon te maken.

Pluspunten

• licht en handig
  • verschillende zuigstukken

Minpunten

• amper 13' op volle kracht

MDE 03-06-2021

Stijlvol en praktisch

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Mijn eerste ervaring met deze steelstofzuiger was alvast positief. Door de PowerRoller kan je gemakkelijk alle soorten deeltjes opnemen, van fijn stof, tot haar van je huisdier en zelfs grotere deeltjes. Daarenboven vond ik de zuigkracht ook zeer krachtig, wat de opname natuurlijk nog versterkt. Een ander positief punt is dat de stofzuiger op zichzelf blijft rechtstaan en de accessoires van het toestel aan boord kunnen worden bewaard. Geen kans meer of toch beperkt om deze te verliezen. Een minpunt is misschien het gewicht. De stofzuiger voelt vrij zwaar aan, wat niet ten koste is van de flexibiliteit bij het stofzuigen, maar wel als je dit toestel in de hoogte wilt gebruiken of wilt verplaatsen. Bij het stofzuigen van de wagen ontbrak ik wel nog een accessoire. Nu heb je een heel kort stuk en een heel lang, maar om sommige plaatsen te bereiken, was iets ertussen wel handiger geweest. Het leegmaken van het reservoir is heel gebruiksvriendelijk en makkelijk te reinigen.

• Krachtig
  • Flexibel in gebruik
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Gewicht

atene 28-05-2021

Perfekt en compact toestel

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Ideaal toestel om elke dag de woning aan de kant te houden. Hij combineert uitstekende zuigkracht met optimaal gebruiksgemak. De voornaamste pluspunten zijn voor mij: zuigt prima (ook hondenharen), eenvoudige installatie, kan zelfstandig staan, heeft geintegreerde kruimeldief (geldbesparing), eenvoudig te ledigen, voldoende batterijduur, past onder mijn meubels en mooie kwaliteit van het product. Ik ben werkelijk tevreden en het toestel is zijn geld waard.

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • extra kruimeldief

s*****************@h********** 18-05-2021

Teleurstellend resultaat

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

De AEG QX7-1-P5SW oogt als een handige, compacte steelstofzuiger met een mooi design. Ondanks dat het toestel niet licht is, ligt het toch niet zwaar in de hand. De PowerRoller glijdt ook heel fijn over de vloer. De zuigkracht of capaciteit om stof of vuil op te zuigen, laat echter te wensen over. De stofzuiger neemt enkel heel fijn, bijna niet zichtbaar stof op. Pluisjes, haar, zand of vuil kan hij niet opzuigen. Eigenlijk verplaatst je op deze manier gewoon het vuil. Door het design of de vorm is het ook heel moeilijk voor iets 'dikker' stof om door de steel te geraken, hierdoor verstopt de stofzuiger snel en moetje hem eerst half demonteren om leeg te maken waar het stof of vuil vast zit. Het reservoir is ook eerder klein, maar dat stoort niet. Je kan deze uiteindelijk makkelijk ledigen in je vuilbak. Ik had hoge verwachtingen van de stofzuiger, maar deze werden helaas niet ingelost. Ondanks dat onze zetels en kasten vrij hoog van de grond staan (een 15cm), kan je er ook niet mee onder de zetel of kast. De borstel / steel is te dik om er onder te passen. Je geraakt dus niet tot in alle hoekjes van de kamer.

Laura92 17-05-2021

ongelukkig

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Ik had de gelegenheid om de stofzuiger te testen ... maar was niet overtuigd. op het eerste gezicht is het ontwerp erg mooi, de handstofzuiger is gemakkelijk toegankelijk en de meegeleverde accessoires zijn handig voor alle omstandigheden maar minder voor de hand liggend om vast te pakken (vooral het kleine borsteltje in de oplader). makkelijk in gebruik ondanks zijn niet erg duidelijke gebruiksaanwijzing, de handstofzuiger is relatief zwaar en niet praktisch voor stof op hoogte, voor een jongere is het prima maar voor een oudere persoon of hij heeft mobiliteitsproblemen van de arm bijvoorbeeld ik niet aan te bevelen Het sterke punt is het gemak om op het laadstation op te bergen. prestatie oogpunt, het doet zijn werk, maar moet dagelijks worden gebruikt voor zeer kleine lichte stofdeeltjes. de 2 vermogensmodi zijn alleen praktisch als u de zuigtijd wilt verlengen. Ik zou eindigen met een groot negatief punt, na 15 dagen schakelt de stofzuiger zichzelf uit als we in de "normale" modus zuigen ondanks een volledige lading

Pluspunten

• gemakkelijk op te bergen

Minpunten

• kracht

c**************@h********** 16-05-2021

Handige en flexibele stofzuiger

Handige en flexibele stofzuiger
Wij hebben een vaste stofzuiger en hebben deze AEG-steelstofzuiger er nu extra bij. Vroeger werd de woning maar 1 keer per week gestofzuigd, omdat de vaste stofzuiger in stukken in de kast zat opgeborgen en het altijd een heel karwei was om deze uit te halen, te monteren en dan pas te gebruiken. De AEG-stofzuiger staat in zijn geheel in een kast en we halen deze bijna elke dag eens uit om iets dat is gemorst of wat kattenhaar te stofzuigen. Hierdoor oogt ons appartement natuurlijk veel netter. Bovendien haal je de kruimeldief er heel makkelijk uit en gebruik je deze ook vaak.
Monteren was heel makkelijk en intuïtief, wel heb ik even moeten zoeken waar ik de lader in moest steken. De handleiding was ook erg duidelijk.
Nog een pluspunt zijn de praktische accessoires die je erop kan klikken. Met het telescopische borstelopzetstuk kan je heel makkelijk plinten afstoffen, pluizen uit opvangbak van de droogkast zuigen of tussen de kussens van de zetel stofzuigen.
Het vuilreservoir is makkelijk te legen en de filters zijn uitwasbaar.
De stofzuiger is voldoende krachtig voor tussendoor stofzuigen, maar ik weet niet of ik deze ter vervanging van een vaste stofzuiger zou nemen. Voor ons in elk geval prima als tweede stofzuiger.
Het enige minpuntje is dat ik er niet mee onder de zetel en het bed kan stofzuigen. Ik had het uitgerekend en dacht dat het zou moeten lukken, maar het scheelt helaas enkele minimeters.

Pluspunten

• Snel bij de hand
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Geraakte net niet onder onze zetel en ons bed
  • Klein reservoir

Janina 15-05-2021

Een meerwaarde in mijn huishouden !

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Deze steelstofzuiger gebruik is als extra aanvulling bij mijn gewone stofzuiger. Ik vind het dus heel fijn dat hij makkelijk in de hoek kan worden opgeborgen. Het is ook nog een mooi toestel dus het is niet erg dat hij in het zicht staat. In het eerste gedacht had ik bang dat mijne lange haren niet ideaal zouden zijn voor deze borstel. Ik had bang dat mijn haren rond de borstel zouden draaien en vast komen te zitten. Dit is gelukkig niet het geval. Hij neemt alle stofjes en haren mooi op. Het toestel is ook zeer flexibel waardoor je makkelijk in hoekjes kan. Het toestel is ook heel eenvoudig te reinigen. Het vuilreservoir leegmaken is een fluitje van een cent. De borstel in de voet is ook demonteerbaar waardoor je hem ook goed kan zuiver maken. De batterijduur is voor mij ook meer als voldoende. Ik gebruik hem ook maar sporadisch, voor enkele vuile plekjes te stofzuigen. Het toestel is een echte meerwaarde in mijn huishouden!

Pluspunten

• mooi toestel
  • flexibel
  • batterijduur is perfect
  • volledig demonteerbaar voor reinigen

Joke ds 14-05-2021

Handige krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Deze AEG steelstofzuiger is het beste wat we al in huis hebben gehad. Hij staat mooi in onze keuken, hij is snel genomen om alle stof, kruimels of andere dingen mee op te zuigen. Hij ligt goed in de hand, ergonomisch makkelijk, ook de hulpstukken erbij handig voor de auto, smalle gleuven of iets in de hoogte proper te makken met de kruimeldief erbij waar de hulpstukken op kunnen. Hier wordt dagelijks gestofzuigd. Hij is krachtig, zelfs onze kleindochter van 3,5 loopt er met plezier mee rond. Je zou denken 15 min op volle kracht is niet lang maar je doet met deze stofzuiger echt wel heel wat in deze tijd. Wij zijn volledig verknocht aan deze fantastische stofzuiger, onze zware slede stofzuiger blijft zonder problemen aan de kant staan. Deze is heel zeker een must in je huis als je het heel druk hebt en graag je huis stof en haarvrij wil. Hij rolt heel makkelijk door je huis heen, en je kan hem laten rechtstaan als je een pauze wil nemen. AEG is top!!! Niet twijfelen, koop gewoon deze geweldig goede AEG steelstofzuiger.

Pluspunten

• Krachtig
  • Ligt goed in de hand
  • Ergonomisch
  • Makkelijk schoon te maken
  • Hij blijft staan bij een pauze

Minpunten

• Geen